Voor het (toeristisch) bedrijfsleven heeft VisitVeluwe diverse mogelijkheden ontwikkeld om mee te doen aan de marketing van de Veluwe. Door participatie aan het Veluweprogramma draagt u bij aan deze samenwerking en profiteert uw bedrijf van de activiteiten die regiobreed voor de Veluwe worden uitgevoerd.

U kunt uw onderneming extra profileren door tevens deel te nemen aan één of meerdere van de andere specifieke programma’s / campagnes die VisitVeluwe aanbiedt. U kunt kiezen voor het Partnerprogramma VisitVeluwe, Tradeprogramma, offline profilering via het lifestyle magazine TO INSPIRE en met uw organisatie aansluiten op het fietsrouteboekje TO GO.

PARTNERPROGRAMMA VISITVELUWE €1.500,- 

 

Marketingactiviteiten

 

 

Marketingactiviteiten

 

  • Vermelding in mini-guide TO GUIDE (NL-DE-EN).
  • Beursdeelname van VisitVeluwe op NL, DE, en BE consumentenbeurzen d.m.v. mini-guide zoals Fiets & Wandelbeurs Utrecht, Vakantiesalon Antwerpen, Fiets & Wandelbeurs Gent, Touristikmesse Niederrhein Kalkar, Reise und Camping Essen;

 

Marketingactiviteiten

 

  • Actieve persbenadering om aandacht voor de regio te werven.

 

Kennis & Ontwikkeling

 

  • E-learnings voor ambassadeurs via het platform; regioambassadeur.nl;
  • Ambassadeursdag op 15 maart 2018 in het Nederlands Openluchtmuseum voor frontoffice medewerkers;
  • Mogelijkheid tot aanvragen kennispas voor frontofficemedewerkers van verblijfsaccommodaties voor 1 maart 2018.

 

Kennis & Ontwikkeling

 

  • Verschillende soorten workshops/kennisbijeenkomsten voor zowel frontofficemedewerkers als marketingafdelingen/directeur eigenaren;
  • Kenniscentrum, onderzoek en monitoring;
  • Netwerkbijeenkomsten;
  • Updates over de marketingactiviteiten van VisitVeluwe d.m.v. regio coördinator, digitale nieuwsbrieven, visitveluwe.nl/partners en jaarlijkse uitgave van TOGETHER.

TRADEPROGRAMMA €1.500,-

 

Programma

 

  • Marktbewerking in binnen- en buitenland bij reisbureaus, touroperators, touringcar-bedrijven en rederijen, met als focusgebieden Duitsland, België, en Groot-Brittannië. Met op maat gemaakte arrangementen worden de grootste (inter)nationale touroperators benaderd middels salesgesprekken, beursdeelname, tradebrochures nieuwsbrieven en presentaties.
  • Vertegenwoordiging tijdens de internationale beurzen: ITB Berlijn, Duitsland, RDA Köln, Duitsland, WTM London, Engeland.

TO INSPIRE (Prijzen in overzicht)

 

Toeristisch lifestyle magazine VisitVeluwe

 

  • Onderdeel thematische pagina           600,-
  • 1/1 pagina                                              1.500,-
  • 2/1 pagina (spread)                             2.400,-

Personaliseren cover:

  • 5.000 exemplaren                               €  3.500,-
  • 7.500 exemplaren                               €  5.000,-
  • 15.000 exemplaren                            10.000,

TO GO €250,-  

 

Fietsrouteboekje 

 

  • Opname locatie in fietsrouteboekje TO GO met 30 Veluwse fietsroutes.

Interesse? 
Wilt u meer weten over het Veluweprogramma 2018? Neem dan contact op via het onderstaande formulier.















Meer over Bastiaan Overeem

Als Programma Manager werk ik graag samen met partners die vooruit willen met de Veluwe. Mijn keuzes kenmerken zich door niet de gebaande paden te bewandelen. Ik hou van uitdaging, ondernemerschap en creativiteit. Ik krijg energie van niets iets maken, samen doelen realiseren en samen successen vieren.

Samen zetten we de Veluwe op de kaart.
Deel dit artikel

Forse stijging buitenlandse toeristen in Gelderland

10 september 2018

Het blijft goed gaan met het toerisme in Gelderland. Naast het stijgende aantal binnenlandse toeristen kiezen ook steeds meer buitenlandse gasten voor de grootste provincie van Nederland. Dat blijkt uit de voorlopige cijfers van het CBS over het eerste half jaar van 2018, vergeleken met het eerste halfjaar van 2017. Het aantal buitenlandse toeristen dat een bezoek bracht aan Gelderland, steeg met 11,7% naar 314.000.

artikel lezen

Ontdek het Gelderse goud… kom wandelen in de Gelderse streken!

27 augustus 2018

Het najaar is dé periode om de Gelderse streken al wandelend te leren kennen. Als de bladeren aan de bomen kleuren van frisgroen naar goudgeel, verandert het landschap van de kleurrijke zomer naar het goud van de herfst. Maandag 3 september start de cross-mediale campagne ‘Ontdek het Gelderse goud… kom wandelen in de Gelderse streken!´ , waarmee wij de (potentiële) bezoeker van de Gelderse streken inspireren om te komen wandelen in onze prachtige regio´s.

artikel lezen